DESPRE NOI

Cine suntem

Suntem Springtime, unul dintre cele mai indragite lanturi de restaurante cu servire rapida din Romania, unii ar spune ca suntem pionerii fast-food. Ne place sa vedem restaurantele pline, ne conformam acum cand trebuie sa livram celor care #stauacasa si respecta masurile impuse de autoritari. Dar ne place sa dam inapoi celor care au grija si contribuie permanent la restabilirea starii de sanatate a unora dintre semenii nostri. Noi le-am zis eroi ai zilelor noastre pentru ca spiritul lor de sacrificiu este garantia ca vom reveni cat mai curand la normalitate.
Suntem recunoscatori atunci cand primim oaspeti in restaurantele noastre, ne-am asumat acest rol cu cea mai mare seriozitate si acest lucru s-a simtit din felul in care ne-am castigat un loc in piata. A venit momentul sa ne facem obiceiuri noi, de a da mai departe, de a oferi si atunci cand nu suntem presati de evenimente neplacute.
Contributia Springtime la campania #pentrueroi
Stim ca eroii care lucreaza acum neincetat in lupta cu acest virus nu mai au timp sa gateasca, sa isi asigure pranzul, drept urmare ne-am gandit sa o facem noi prin #pentrueroi.
Astfel, in cadrul campaniei, pe langa partea logistica de care ne vom ocupa pentru a livra pranzul catre ei, ne vom asigura sa manance un pranz gustos si rapid, oferindu-le produsele cele mai apreciate de clientii nostri, pizza, paste, falafel precum si desert pe care sigur nu au timp sa il gateasca acasa, cozonac si chec.
Langa aceste preparate oferite de noi se vor adauga alte produse ale partenerilor nostri, creand un pachet consistent pe care il pot manca fie la spital, fie acasa, in tihna.

“Dacă nu poți să hrănești o sută de oameni, atunci hrănește unul singur.”

Maica Tereza

EI SUNT DEJA ALATURI DE NOI

 

Parteneri ai campaniei

Ne-a bucurat foarte mult de entuziasmul cu care partenerilor nostri ni s-au alaturat atunci cand le-am povestit despre campanie. Inca o data ni s-a demonstrat ca industia HORECA, este oricand pregatita sa fie solidara si ca impreuna putem reusi sa facem tot ce ne propunem chiar daca toti traiesc vremuri de restriste. Multumim tuturor si speram ca lista de mai jos sa fie cat mai lunga!

Desavarsim ce a inceput natura. Acesta este motto-ul principal al companiei. Bunatati de Topoloveni sunt produse gatite cu grija in fabrica din Topoloveni, prima fabrica din Romania specializata in preparare fructelor si legumelor, deschsa inca din anul 1901. Aici, sute de oameni, gatesc de dimineata pana seara bunatati dupa vechile traditii, dar si bunatati care vor deveni traditii pentru generatii viitoare. Pe toate le numesc bunatate curata. Gatita, nu fiarta. Fara conservanti, fara coloranti si fara E-uri.
Invatat de natura, fiecare om din imensele bucatarii de la Topoloveni nu are grija doar de familia lui ci de o tara intreaga de familii.
Zi de zi, bucatarii de la Topoloveni iau cele mai de pret bogatii naturale – legume, fructe, carne si le transforma in Bunatati de Topoloveni, urmand doua principii simple: gatite nu fierte si fara conservanti, coloranti sau E-uri. “Preparam ce ne-a dat natura, nimic altceva. De ce sa stricam ce e bun cu E-uri, arome articiale, aditivi sau conservanti? “ spun bucatarii de la fabrica din Topoloveni.

Contributia Bunatati de la Topoloveni in campania #pentrueroi
Pe langa vestita Zacusca de Topoloveni, compania va oferi supe, supe crème, ciorbe, sarmale, tochitura, fasole cu ciolan, varza calita, pulpa de rata confiata, muraturi.
Si pentru ca Pastele este foarte aproape va oferi eroilor din spitale cozonac.



Mananci bine. Pe gustate si pe saturate. Mandy Foods produce pate din carne si pate vegetal de 19 ani in Romania. Ofera consumatorilor gustul de odinioara al pateului atat de carne cat si vegetal. Este lider pe segmentul de pate vegetal, ajungand in fiecare an pe masa a milioane de consumatori.

Contributia Mandy Foods in campania #pentrueroi
Mandy Foods va contribui in cadrul campaniei #pentrueroi cu conserve de pate din carne si pate vegetal.



Societatea Pharma Health este o societate avizata de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale din Romania pentru activitati de distributie si import in domeniul farmaceutic.
Societatea propune medicilor, pacientilor si tuturor partenerilor o gama integrata de servicii de sanatate si protectie individuala, adaptata nevoilor imediate.

Contributia Pharma Health in campania #pentrueroi
Societatea Pharma Health va asigura siguranta livratorilor care vor intra in contact cu spitalele implicate in campanie prin combinezoane, desinfectant, manusi si masti.



Nordic Import-Export a aparut in 1994 si face parte din Nordic Group. Inca de la infiintare, misiunea aleasa a fost de a comercializa numai produse alimentare de top.
Printre parteneri se numara cei mai puternici producatori si furnizori din Europa, precum si cei mai respectati clienti din Romania.
Cu un portofoliu bogat si variat, Nordic distribuie produsele atat in toate lanturile internationale de magazine, cat si in retelele mai mici de magazine.

Contributia Nordic Import-Export in campania #pentrueroi Nordic Import-Export va contribui in cadrul campaniei cu produse din categoriile branzeturi, mezeluri, sosuri si conserve de legume.



Societatea Dr. Oetker este o companie de familie, cu traditie, prezenta pe piata la nivel international, fondata in Germania in anul 1891. In Romania este prezenta din 1998. Calitatea este un obiectiv pentru toate domeniile de activitate ale companiei, de aceea marca Dr. Oetker apare pe produse de cea mai bună calitate, cu un gust deosebit și care se pot prepara foarte ușor.
Dr. Oetker vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le ingrediente si solutii la îndemână pentru cele mai delicioase și rapide deserturi de casă, produse congelate si refrigerate, dar si produse gata preparate ce aduc deliciul oricărui moment. Dr. Oetker activeaza si in industria ospitalitatii cu produse dedicate profesionistilor, oferindu-le managerilor și angajaților din domeniu soluții integrate dedicate nevoilor lor: gust constant, costuri reduse, rapiditate și eficiență. Echipa de experți Dr. Oetker Professional colaborează zi de zi cu managerii și angajații din industria ospitalității printr-un real parteneriat care le oferă afacerii lor varietatea și calitatea pe care o așteaptă clienții acestora.

Contributia Dr. Oetker in campania #pentrueroi Dr Oetker va contribui in cadrul campaniei cu deserturi congelate.



Societatea Albalact este liderul pieței lactatelor din România și se laudă cu o tradiție de jumătate de veac în industria românească. Albalact mai este și unul dintre cei mai importanți investitori și inovatori din țară, finanțând proiecte mari, unele dintre ele – de pionierat. Și nu doar atât: compania contribuie constant la maturizarea industriei și, mai ales, susține dezvoltarea comunității din care face parte.
Albalact este numărul 1 în categoria de lapte cu brand-ul Zuzu încă din anul 2008 și de ani de zile, deține cel mai vândut brand de unt și smântână - brand-ul tradițional Albalact. Pe segmentul iaurt, compania este al doilea mare producător, cu brand-ul Zuzu. Albalact este dovada vie că o companie românească poate crește până la nivelul cel mai înalt și poate fi deschizător de drumuri.
În portofoliul Albalact se regasesc, astăzi, peste 200 de sortimente de produse sub șase brand-uri renumite: Zuzu, Fulga, Albalact, Rarăul, Poiana Florilor și Horeca Top. De câțiva ani, Albalact este parte a grupului Lactalis - cea mai mare companie de lactate din lume, prezentă în 83 de țări de pe toate continentele, cu un portofoliu de brand-uri internaționale cunoscute.

Contributia Albalact in campania #pentrueroi Albalact va contribui in cadrul campaniei cu iaurt Zuzu, cel mai apreciat iaurt din portofoliu.



Horeca Insight este o platforma B2B de comunicare si evenimente pentru industria HORECA. Si-a inceput activitatea de mai bine de 12 ani, devenind un liant pentru profesionistii din industria ospitalitatii. Este intotdeauna gata sa sara in ajutorul operatorilor HORECA, demonstrand ca si in aceste vremuri, cand cu totii trecem printr-o perioada de criza, ramane alaturi de industrie prin multiple demersuri de facilitare a comunicarii intre locatii si furnizori organizand conferinte online cu subiecte la zi, cu solutii practice atat pentru restaurantele inchis cat si pentru furnizorii care sunt si ei foarte afectati in aceasta perioada. Pe langa asta Horeca Insight a pus la dispozitie site-ul www.horecainsight.ro pentru a transmite stiri, informatii importante si esentiale pentru operatori, astfel incat ei sa poata trece mai usor si la final cu totii sa ne revedem, la o masa, la un pranz asa cum ne-am obisnuit si o cafea savuroasa.

Contriburia Horeca Insight in campania #pentrueroi Horeca Insight este un pion foarte important in aceasta campanie prin prisma faptului ca ne-au pus la dispozitie toate resursele necesare in crearea comunicarii acestei campanii, promovarea ei si nu in ultimul rand, foarte important ne-au facilitat relatia cu alti furnizori care si-au dorit sa se alature campaniei.



Patriarhia Ortodoxa Romana nu mai are nevoie de nicio descriere. Vegheaza tot timpul pentru omenire pin rugaciune si credinta si chiar daca in aceasta perioada nu se poate bucura de prezenta credinciosilor in biserici, transmite slujbe atat online cat si la televizor si radio pentru a-si putea face simtita prezenta in fiecare casa.

Contributia Patriarhiei Ortodoxe Romane in campania #pentrueroi Patriarhia Ortodoxa Romana s-a alaturat campaniei punand la dispozitie toata logistica livrarii pachetelor catre eroii din spitale, astfel incat livrarea sa fie una sigura si separata fata de cea a restaurantelor Springtime. Spitalele unde Patriarhia va face livrari vor fi: Spitalul Geronta, Spitalul Colentina, Spitalul Floreasca, Spitalul Judetean Ploiești, Spitalul Municipal Urlati, Spitalul Municipal Campina si Spitalul Municipal Valeni. In felul acesta pranzurile oferite de Springtime si partenerii lui sa poata fi livrate nu doar in Bucuresti ci si in imprejurimi.

HAI SI TU! TE ASTEPTAM ALATURI DE NOI! PUTEM SPRIJINI IMPREUNA EROII NOSTRI!

MA IMPLIC!

EI SUNT DEJA ALATURI DE NOI

Parteneri ai campaniei